.

.

sobota, 8 marca 2014

Candy wiosenno-rocznicowe

Niedługo wiosna, właściwie to dawno już jest, zbliża się również druga rocznica mojego blogowania. Ogłaszam więc candy! Jak wiosna to musi być zielono. Będą więc do wygrania bransoletki w odcieniach zieleni. Spośród chętnych wylosuję 3 osoby.
Dla pierwszej przygotowałam dwie bransoletki:
Dla drugiej taką:
I dla trzeciej również podobną:

Zasady takie, jak zwykle:
1. Zgłosić chęć udziału w candy zostawiając komentarz pod tym postem.
2. Umieścić banerek wraz z aktywnym linkiem na swoim blogu.
3.Osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu mailowego.
4.  Wylosowane upominki wysyłam tylko na polski adres.

Będzie mi bardzo miło, jak zostaniecie u mnie na dłużej dodając mój blog do obserwowanych, ale nie jest to warunek konieczny.

Myślę, że już wszystko jasne. Życzę miłej zabawy i szczęścia w losowaniu :)

A oto banerek do pobrania:
Ogłoszenie wyników 14 kwietnia:)




15 komentarzy:

  1. Isaveto, gratulacje i życzenia dalszego owocnego blogowania:) Twoje wiosenne bransoletki są tak bardzo w klimacie, ze jak tu o nie nie zawalczyć! Pięknie się pysznią przy tych czerwonych tulipanach - mam nadzieję, że któraś z nich ozdobi mój przegub po 14. kwietnia, choć pierwszy komentarz rzadko kiedy miewa szczęście:)
    Twój blog obserwuję od dawna - bloglovin doniósł mi dziś rankiem, że urządzasz candy, więc spieszę wziąć udział. Pozdrawiam serdecznie i wiosennie,
    Prządka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Banerek o Twoim candy wisi w mojej Przędzalni Rozmaitości:)

      Usuń
  2. Chętnie wezmę udział, bo bransoletki śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych wielu twórczych rocznic.
    Kciuki zaciskam i czekam. Iwona
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również chętnie się zapiszę. Sama takich cudowności robić nie umiem. Bloga obserwuje od dawna, a banerek u mnie już zaraz zawiśnie :)
    Pozdrawiam Efkaraj.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się zapisuję. Chętnie przyjmę taką wiosenną bransoletkę, bo uwielbiam Twoje koralikowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja stane do losowania, bo piekne te candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię zielenie i chętnie ustawię się w kolejce po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria, gratuluję umiejętności, talentu i rocznicy :-) ustawiam się w kolejce! pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne bransoletki w slicznych kolorkach, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dołączę do listy "chcących"

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bransoletki :)
    Kocham wszystkie zielenie...
    Ustawiam się więc grzecznie w kolejce i liczę na uśmiech losu...
    Banerek na blogu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia wezme udzial w zabawie.A ze juz niedlugo swieta to zycze wszystkiego co najlepsze samych radosnych chwil,zdrowka i mnostwo inspiracji oraz kolejnych lat w blogowym swiatku:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo piękne, dlatego zgąłszam się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń