.

.

piątek, 8 listopada 2013

Wyniki candy


Tak jak obiecałam dzisiaj ogłaszam wyniki przydasiowego candy. Tym razem skorzystałam  z generatora:

Rezultat
Oto wylosowana liczba:
15
Czas wygenerowania: 2013-11-08 17:55:39 173
Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:
Ilość liczb do wygenerowania (1-1000)
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: Max:    

Piętnasty komentarz pod postem ogłaszającym candy należy do Kingi . Mam nadzieję, że przydasie po prostu do czegoś się przydadzą. Dziękuję wszystkim, którzy zajrzeli na mojego bloga i wzięli udział w losowaniu. Szczególny uśmiech posyłam tym, którzy zostali moimi nowymi obserwatorami:)))



8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara, gratuluję :)

    pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za zabawę :) Cieszę się, ze nasze blogowe drogi się przecięły :)
    Gratuluję Kindze!
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo :) Z pewnością wykonam trochę prac które są już w mojej głowie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam czy została wysłana paczuszka, a jeśli nie to kiedy będzie ?? Z nie cierpliwością czekam na przydasie :) Pozdrawiam i proszę o kontakt na telefon 788 907 092

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na adres, na jaki mam wysłać przydasie. Mój mail: isaveta@gmail.com

      Usuń