.

.

niedziela, 6 października 2013

Jesienne candy przydasiowe

W moich różnych półkach i pudełkach jest trochę pozostałości po tym co robię. Teraz albo koralikuję albo robię na drutach, dlatego bardzo chętnie podzielę się z kimś tym co mi zostało np. po sutaszu.

Co trzeba zrobić?


1.Wstawić podlinkowany (do tego posta) baner na pasku bocznym lub w innym widocznym miejscu swojego bloga.
2.Zostawić komentarz pod tym postem, wyrażający chęć udziału w zabawie. 
3.Posiadać adres wysyłkowy na terenie Polski 
4.Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączycie do moich obserwatorów, ale nie jest to warunek! :)

Candy tylko dla osób blogujących!!!


 A co przygotowałam?
sznurki sutasz:
koraliki i koraliczki:
kaboszonki:
i zawieszki:

Mam nadzieję, że chętni się znajdą, zapisy do 7 listopada do północy. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi dzień później.

 

23 komentarze:

  1. To ja się chętnie zapisuję na Twoje przydasiowe Candy :) Może będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się szybciutko w kolejce:) Może w końcu i ja się nauczę tej techniki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzooo chętna i niezmiernie się cieszę że dotarłam na Twój blog i mogłam troszkę popodziwiać ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanę i ja do kolejki, może akurat te cudeńka zechcą do mnie trafić?
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem tak to jeszcze nie moja kraina ale ... odkąd dostałam sutaszowe kolczyki jestem nimi zauroczona i chętnie spróbuję nowego wyzwania jeśli mi się powiedzie

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo takie przydasie zawsze mi się przydadzą :) chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie stanę w kolejce bo super przydasie zawsze się przydadzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja, i ja jestem chętna na te rarytaski więc grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy z ogromną nadzieją na wygraną
    banerek podlinkowany na mojej stronie: www.reczniestworzone.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci za udział w mojej zabawie i za zaproszenie do Ciebie :) Z chęcią dopiszę się do zabawy :)
    Pozdrowionka, Agnieszka
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym spróbować swoich sił w twórczości sutaszowej, więc do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wspaniałości. Nie może i mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :) już widzę wykorzystanie przydasiów :d kingaszudra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się z wielką chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie się zgłaszam :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna nagroda, aż żal by było nie spróbować swoich sił ;)
    Zapisuję się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy i zapraszam do siebie w odwiedziny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te wspaniałości:) Pozdrawiam groąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń