.

.

wtorek, 14 maja 2013

Zaległości

Sweterek już dawno zrobiony a ja dopiero dzisiaj mogę go pokazać. Miałam to zrobić  co prawda wcześniej, ale zdjęcia niestety nie wyszły zbyt ostro. To chyba była wina tej pochmurnej i deszczowej pogody, no bo przecież nie moja;)Włóczka: sonata, a wzorek zaczerpnięty z książki Ewy Gorzelany "Sploty ażurowe", u mnie już dość wysłużonej.

Witam nowych obserwatorów: raeszka , Dom z mozaikami ,Pasja Pracownia Rękodzieła , Ivi , Na Zielonym Patyku i bardzo się cieszę, że jesteście:)))

6 komentarzy:

  1. ladny sweterek i kolorek,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek.Fajny wzór i kolorek.Lubię takie sweterki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam zdolności, sweterek prezentuje się wybornie. Też się cieszę, że tu trafiłam:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny sweterek:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek - bardzo mi się podoba ten wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń