.

.

środa, 20 marca 2013

Podaj dalej...


Jakiś czas temu wzięłam udział na blogu  u Margaretki w zabawie "Podaj dalej..."
I właśnie dzisiaj otrzymałam wyczekiwaną paczuszkę, w a niej dwie pary ślicznych kolczyków. Są piękne, takie delikatne, szczególnie podobają mi się zawijaski. Jeszcze raz Margaretko ślicznie dziękuję:)


A teraz ogłaszam dalszy ciąg zabawy!
Zgodnie z zasadami pierwsze trzy osoby, które w komentarzu pod tym postem wyrażą chęć udziału w zabawie dostaną ode mnie, w ciągu dwóch miesięcy, drobne upominki. 
Uwaga! Każda z obdarowanych osób, po otrzymaniu przesyłki, jest zobowiązana zorganizować taką zabawę u siebie na blogu.
                                                       Czekam na 3 chętne osoby:))) 
                  

2 komentarze:

  1. a może być osoba z adresem nie na terenie Polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałam w poście takiej informacji, dlatego po przemyśleniu sprawy, Kasiu, bardzo chętnie zrobię coś dla Ciebie. Napisz mi tylko,proszę,na maila Twój adres do wysyłki.

      Usuń