.

.

sobota, 26 stycznia 2013

W poprzek

     Próbowałam zrobić taki sweter normalnie, tak jak zawsze robię swetry, czyli od dołu. Szczególnie zależało mi na tym ażurowo-niteczkowym wzorku. Nijak niestety mi to nie wychodziło, aż wreszcie olśnienie, że mogę zrobić sweter w poprzek! Robiłam gładkim ściegiem i co ósmy rząd, po zakończeniu robótki spuszczałam jedno oczko i jest mój ażurek, dokładnie taki, jaki chciałam. Sweterek zrobiony z włóczki tasiemkowej Fantazja, Caprice (na etykiecie ma te dwie nazwy).
Do grona obserwatorów dołączyła efkaraj, witaj:)

7 komentarzy:

  1. przepiękny sweterek
    szkoda, że nie mają takich łądnych w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wpadłaś na dobry pomysł ! Super ;) Bardzo ładny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze i bardzo się cieszę, że Wam się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z wzorkiem super, jak widać dla chcącego nie ma nic trudnego.
    :)

    OdpowiedzUsuń