.

.

wtorek, 4 września 2012

Wyróżnienie

Mój blog został wyróżniony przez Ewę z http://latajacedruciki.blogspot.com/ .
Bardzo Ci Ewo dziękuję !!!
Według zasad wyróżnienie przekazuję dalej, blogom, które nie przekroczyły 200 obserwatorów.
Oto moje nominacje:
1. ja-artystyczne.blogspot.com
2. handmadowo.blogspot.com
3. art-kejla.blogspot.com
4. szalenstwajadzi.blogspot.com
5. funky-martita.blogspot.com

Na tych blogach znajdziecie naprawdę piękne rzeczy, wiem, co piszę, bo na nich bywam, zaglądam, podziwiam:)
 Dziewczyny z wyróżnionych blogów mogą wkleić znaczek na swojego bloga oraz przekazać to wyróżnienie dalej.

6 komentarzy:

  1. Dziekuję za wyróżnienie - handmadowo.blogspot.com Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Wpadam do Ciebie od Ewy.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie,jest mi bardzo miło że mnie wyróżniłaś,banerek wkleję,przy wolnej chwili :) pozdrawiam serdecznie Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :)

    Przepraszam, że tyle zajęło mi moje podziękowanie, ale blogger płata mi figle z możliwością zostawiania komentarzy... ;>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń